css templates

Interceptor 650 TWIN

Dostupný od ledna 2019

Pohoda je zpět

Typický moderní klasický roadster - se kterým je radost jezdit na klikatých silnicích, dálnicích, nebo v městské džungli, se stejnou lehkostí a grácií jak pro začátečníky tak pro zkušené jezdce.

Příběh

Inspirovaný ikonickým modelem Interceptor z 60.let v době jeho největší slávy na americkém západním pobřeží. Nový Interceptor 650 Twin vystihuje životní styl slunné Kalifornie. Tato moderní klasika je podstatou britského roadsteru, která spojuje nadčasový styl a současný výkon.

Royal Enfield Interceptor 650 Story

Easy come, easy go

Rám, vyvinutý ve spojení s legendárním Harris Performance, důkladně testován na odolnost, nabízí vynikající rovnováhu a ovladatelnost. Spolu s jemně vyladěným odpružením s dvojitými tlumiči naplněnými plynem pro dosažení optimální kombinace pohodlí a cítění podvozku zajišťuje, že s GT 650 je jízda dynamická a živá jako nikdy předtím.

Srdce všeho

Vzduchem / olejem chlazená paralelní dvojitá konfigurace, která byla vybrána pro své nezahlcené linie. Motor 648 cm3 vytvořen pro jízdu v reálném světě, s dostatečnou silou pro lehkou jízdu v městské dopravě nebo bez námahy na otevřené cestě. Dvojité těleso škrticí klapky spárované s vysoce přesným systémem vstřikování paliva Bosch vede k vynikající odezvě škrtící klapky v celém rozsahu otáček.

Smooth operator

Klasická estetika 18 "kola s leštěným lemem je osazena pneumatikami Pirelli Phantom SportComp, jejichž konstrukce a složení byly speciálně vyvinuty pro Royal Enfield pro doplnění podvozku a odpružení ve všech jízdních podmínkách. Kombinace dvojitého pístu odvozeného od Brembo, plovoucí přední disk a dvoukanálový systém ABS Bosch zajišťují spolehlivé brzdění s progresivní zpětnou vazbou.

Paralela bez paralel

Se širokým opěrným řídítkem má Interceptor komfortní vzpřímenou řídící jízdní polohu. Ergonomický trojúhelník, který je tvořen řídítky, má nízké sedadlo a stopu, je nastaven pro pohodlí s jemným sportovním zaujetím, který pomáhá jezdci co nejvíce využít agilního podvozku a intuitivně se s ním propojit.

Stará škola nově

Zatímco nádherně tvarované linie lesklého, ručně leštěného hliníkového motoru pokrývají zlatou éru motocyklů, to, co nutí otáčet hlavy, je hluboký zvuk výfuku - vytvářející buď opojný rytmické bublání, nebo mohutné dunění.

Dokonalost v detailech

Royal Enfield poprvé používá šestistupňovou převodovku, vyvinutou speciálně pro 650 Twin - prošla náročným testováním, s pečlivě vybranými převodovými poměry, které dodávají nejlepší poměr pro všechny jízdní podmínky. Výsledek je patrný z optimálního řazení a ideálního záběru. Převodovka je doplněna o spojku, která má asistovanou funkci pro lehký stisk páky.

Barvy a ceny

Mark Three

momentálě nedostupné

Glitter & Dust

181 650,-*

Orange Crush

167 650,-*

Ravishing Red

173 650,-*

Silver Spectre

momentálě nedostupné

Mobirise

Baker Express

momentálě nedostupné

*Uvedené ceny jsou včetně DPH a 3 leté záruky

Galerie

Specifikace

Typ: 2 válec, 4-taktní, vzduchem/olejem chlazený
Zdvihový objem: 648 cc
Maximální výkon: 47 koní při 7100rpm
Maximální točivý moment: 52 Nm při 4000 rpm
Systém digitálního elektronického zapalování
Spojka: Mokrá, multi-deska
Převodovka: 6 stupňová 

Rám: dvojitý trubkový
Přední odpružení: teleskopické, plněné plynem
Zadní tlumiče: Paioli, s nastavitelným předpětím pružin

Rozvor: 1360 mm
Světlá výška: 174 mm
Délka: 2122 mm
Šířka: 790mm
Výška sedla: 790mm
Hmotnost: 198 Kg
Objem nádrže: 12.5l

Pneu přední: 100/90-18, 56 H Pirelli Phantom SportComp
Pneu zadní: 130/70-18, 63 H Pirelli Phantom SportComp
Brzda Přední: Brembo 320mm, 2-Pístek
Bzda zadní: 240mm Disc, jednopístek
ABS system 

Vintage Garage

BUDOVA BUSINESS CENTRUM
Kostelecká 879
196 00 Praha 9 - Čakovice
IČ: 02959721

Otevírací doba:
PO - PÁ 10:00- 18:00 

e-mail: moto@vintage-garage.cz
Tel: 777 70 22 70