V souladu s homologacemi splňují letošní verze normu EURO4 a jsou vybaveny ABS.
Tento model je designovým návratem k Bulletu 350 ze 60´let. Rám, motor a karosářská výbava jsou prakticky shodné s modelem Classic.
Motocyklová ikona od roku 1932
To, co začalo v roce 1932, pokračuje v poskytování čistě motocyklových zážitků napříč generacemi jezdců. Bullet, jeden z nejzásadnějších motocyklů Royal Enfield, je dnes nejdéle vyráběným motocyklem v historii. Unikátní, ručně malovaná palivová nádrž, výrazný zátah a trvající svědectví o filozofii jednoduchého designu a odolné konstrukce Royal Enfield činí Bullet živým dědictvím na dvou kolech.
Odkrytý motor, ručně vyráběné chromované detaily a naše ikonické ručně malované pruhy pro jeden výjimečně vypadající stroj.
Důvěryhodný pro svou odolnost a výkon po celá desetiletí.
Jednoválec, čtyřtakt, ohv, vzducháč
Objem: 499cc
Vrtání/zdvih: 84 mm x 90 mm
Kompresní poměr: 8.5:1
Výkon: 27,2 k při 5250 ot/min
Točivý moment: 41,3 Nm při 4000 ot/min
Zapalování: elektronické
Vstřikování: Keihin
Startování: elektronické/kick
Spojka: vícelamelová v olejové lázni
Převodovka: 5 stupňová
Mazání: tlakové
Motorový olej: 15 W 50 API, SL Grade JASO MA
Spotřeba: 2,8 l / 100 km
Rám: jednoduchý, trubkový, motor je nosnou částí
Př. vidlice: Telescopická, 130 mm zdvih
Zadní tlumiče: plyno-kapalinové tlumiče, 80 mm zdvih
Rozvor: 1360 mm
Světlá výška: 135 mm
Délka: 2140 mm
Šířka: 810 mm
Výška: 1110 mm
Hmotnost: 194 kg
Fuel Capacity 13.5 l
Př. pneu: Fr.90/90 - 19
Zadní pneu:120/80 - 18
Př. brzda: 280 mm Disc, 2-Piskový třmen
Zadní brzda: 240 mm Disc
ABS system
Nejtrvalejší příběh motorkřářství
V roce 1948 byl zahájen průkopnický pokus o 350 ccm jako prvním výráběným motocyklem s odpružením kyvného ramene. O dva roky později se do Royal Enfield připojil talentovaný 18letý muž. John Victor Brittain, všeobecně známý jako Johnny Brittain, který se měl stát jeho hvězdným jezdcem. Klikněte pro shlédnutí rozhovoru o legendě s historikem motocyklu Gordonem G. Mayem.
Mobirise.com